Followers

Friday, August 28, 2015

Terima Kasih..

Assalamualaikum semua
Senyap sunyi jer blog ni kan.. Macam dah takde orang kihkih

Tapi masih lagi ada yg sudi email dan tempah telekung dengan kami.. terima kasih banyak2.
Yerrr kami dah pun buka semula tempahan, tapi tak sempat sangat nak umumkan disini (baru ini ada kesempatan)
 Mila@rimbun yang sekarang bukan lagi yg dulu2.. dulu2 den relex, sekarang den sudah berhenbeg kihkih. Hek eleeehh kan, orang lain pun ada henbeg kenit tapi ada jer masa nak mengupdate blog hihi

Sebenarnya dah takde cerita pasal kraf sangat pun, sebab tuh tak tau nak cerita apa, hukhuk. Mesin dah berabuk, harap2 kain2 tuh takle berlifas, tunggulah Asfa dah besar skit, bolehlah aktif semula berkarya

Sampai meng hapdet lagi dilain kali
Wassalam

Regards;