Pengikut

Isnin, November 09, 2009

Pindah

Today aku masih lg kepenatan dek kerana mengemas n menyusun seharian dr hari sabtu ke ahad. nak cuti plak dah tak banyak cuti plus reserve for masa my MIL n SIL dtg bercuti ke KL nnt.. which is next week jerr. For this 3 weeks.. every weekend is a tiring weekend for me.

Now almost 95% barang2 dah dipindahkan, tinggal beberapa kotak kecil je lg yg masih dirumah lama (rumah sewa)... our hajat to buy the house mcm akan di tunda/kensel kut. ikut location mmg dah ok tp timing plak tak ok.... plus the $$ tak ok jugak. how can we afford to do this 3 things in one time... pindah rumah sendiri, refurbish kondo untuk sewa n beli rumah baru... huhuhuhuh.. sengkek poket camni... kitrog kena jadi jotawan baru bole wat seme ni in one shot.

emmm bila dah pindah camni baru ler kutahu.. yg aku ni banyak sgt simpan barang2 yg ntah bila nak gunanyer. all things that have memories in it kitorg simpan but sampai bila n we dont see when are we going to use it. How do you all get rid if it ha? ada tak agaknya sesapa yg offer untuk tulun simpan kan barang2 yg ada sentimental value ni eks.. offcoz with cost but at lest cheaper than we kept it in out store kan. lama2 store tuh penuh, kalau penuh ngan barang tak pelah, kalau penuh dengan anai2 tak ker merana... emmm now I am thinking of throwing it all in the dustbin.. takleh pikior nnt tension kekekek

bila pindah rumah nii kawan2 ramai yg tanya bila nak wat hsewarming... emmm bila eks... aku pon tak tau ler. tungguler penat pindah aku ni habih. baru aku bole pikirkan pasal penat hsewarming nii kekeke

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Love your comments...