Pengikut

Khamis, Disember 13, 2012

Semalam... 12.12.12

Semalam 12.12.12
Apa istimewanya tarikh tersebut?
Inilah dia Mohamad Wajdi
telah selamat lahir kedunia ini... anak saudara lelaki pertama saya Alhamdulillah
Ikut perkiraannya dia lahir pada 1.12.2012, tapi kan... Mohamad Wajdi ni pandai.. dia nak jugak date cantik tuh, so lahir pada 12.12.2012... 12 hari lewat tuh.

Dapat berita ni lewat semalam, masa tuh dok bizi siapkan telekung niii..
Telekung chomel untuk si comel Sara...
Telekung ni saiz L, untuk umur 8-11 tahun
Suka benor saya dengan deco stitch bunga2 tuh.. kalaulah NV ni ada banyak lg design bunga2 ni tentu best kan... minah bunga bunga rupanya saya ni hahaha..


Regards;
 

7 ulasan:

  1. gewam..gewam..klu dekat mau cium cium dier... hihihi gumbira tumpang anak kawan2...

    BalasPadam
  2. lupa laks nak g tau.. klu nak digitizingkan apa2 imej dlm format brother..g tau lah...maybe azu boleh tolong digitizingkan..sbb hubby ambik upah digitizing imej utk ditukar jadi imej sulam or applique..hehehe..

    BalasPadam
  3. tengok je dah tahu bau sedap ...bau baby ...hehehe

    BalasPadam
  4. Kuazue... hihi saya tak berapa paham sgt sebenarnya dengan mesin sulam ni, Nanti kalau nak tau detail saya contact awak ok. TQ for the info

    Suzie.. kan.. bestnyer bau baby, tapi baby ni kena tinggal kat hospital dulu sbb ada kuning. Ingatkan balik malam ni dah boleh peluk2, rupanya tokleh lg

    BalasPadam
  5. alololo.. tomei baby wajdi.. mmg ada gaya budak pandai.. nak keluar pun pandai pilih tarikh.. hihihi...

    BalasPadam
  6. Kat mana deco bunga2 tu...kat bahagian sulam ke kat bahagian jht lurus

    BalasPadam
  7. Tyha, saya tak pasti kat NV950, yg ni kat NV50 jer..

    BalasPadam

Love your comments...