Pengikut

Rabu, Disember 14, 2016

Y.E.S Mudahnya Belajar Bahasa Inggeris

Assalamualaikum

Ada masalah nak belajar BI tak?
Anak tak berapa pandai BI?
Buku rujukan yang ada pun tak berapa menarik dan sukar difahami?
Perlukan penerangan grammar dalam bahasa Melayu?
Nak buku yang menarik, colourful dan interaktif?

Ada sesiapa yang mencari buku ini untuk anak2?
Mak-mak pun nak kena study sebab nak ajar anak?

Jom pakat beli buku MBBI ni... ternyata berkesan untuk meningkatkan penguasaan BI anda dan keluarga anda.. cheeeewahhh

Dan satu lagi berita gembira...
Saya nak buat Y.E.S... yes!!! YEAR END SALE

Market Price at RM39.00 sebuah
Harga YES berapa erks?

RM35??

Bukan.... murah lagi tau...

Yeahhhh..
Cuma RM30 sebuah (harga tidak termasuk kos pos)
Ambik 3 buah, saya bagi FREE kos pos
Ambik 10 buah, saya bagi RM28x10=RM280.00 (termasuk kos pos guna parcel)

Jangan tunggu lama2 tau...
Stok limited
Masa terhad
Harga tawaran ini sah pada yang telah membuat pembayaran sehingga 31.12.2016, 23:59, sementara stok masih ada

WA/TG saya 019-254 8268
or email my.milakamila@gmail.com


Regards; mila

2 ulasan:

  1. sy pun BI still broken huhu
    salam perkenalan

    BalasPadam
  2. Rugi kalau lepaskan year end sale ni. Kalau saya ade anak, saya dh beli dah :)

    http://www.fatindays.com

    BalasPadam

Love your comments...