Pengikut

Selasa, Mac 13, 2018

Sejadah kanak-kanak.....

Assalamualaikum....

Saya ni tak berapa kreatif sangat bila nak jahit apa2 untuk boboy... dah sendiri takde anak lelaki kan...

Baru2 ni ada customer minta buatkan sejadah untuk anak lelakinya... umur 9 tahun gitu...

Dok pikir2, budak lelaki biasanya besar dari budak perempuan kan... tinggi skit lah...
So saya adjust skit sejadah M jadi L.... tambah lg 6" gitu...



Nak cari corak yg sesuai ngan boy pun payah... bnyknya kartun jer, mana sesuai buat sejadah kan...


Maka dengan ini ada 3 saiz, S, M, L
Saiz L ni kalau dewasa pakai pun ok jer... cuma bukan saiz yg mewah dah besarlah... muat muat jer...

Harga?


Skit jer beza dengan M....
Sejadah ni quilted, tengahnya guna fiber nipis, tak tebal, so taklah tenggelam hidung 😝😝😝😝😝

Till we meet again...
Wassalam

posted from Bloggeroid

6 ulasan:

Love your comments...