Pengikut

Isnin, Oktober 10, 2011

Made by Ummi for AIMS with LOVE

Balik jer dari Penang aritu saya terus collapse.. demam, selsema, batuk, sakit tekak.. AIO lerr.
Tak tau lah kenapa, nak kata perubahan cuaca takdeler sangat, rasanya masa ke Mekah arituh lebih lagi panasnya, takde plak nak mendemamkan diri. Tak pe lah.. ujian dan dugaan, Izzah kata, "moga Ummi bersabar."

Dalam demam2 tuh sempat juga saya menghadirkan diri ke convest UIA, demi untuk berjumpa dengan kawan2 lama (telan panadol, sihat ler kejap kan). Time2 convest ni lah kitorg gather2. Dan sempat jugak jumpa Alya Kaseh Ibunda Craft untuk hantar cloth pad. First time jumpa member craft blogger... kalau nak ikutkan banyak benor ceritanya, tak abih2. Nanti2 Alya datang rumah akaklah yerrr. Boleh sembang2 depan mesin2 jahit akak hehe

Dan hari ni saya MC... (Dear Mr XXX, I am on MC today...)
Dan tangan saya ni mcm biasa, tokleh nak duduk diam.. maka siaplah jugak permintaan anak dara ku ini..
Actually quilting was done on Sunday... tapi binding tuh saya handstitch belah belakangnya. So takes time to finish.

Hare it is : Made by Ummi for Asma Izzah Mohamad Salihin with LOVE

Antara step yang saya selalunya malas nak buat.. iaitu labelling. Tapi untuk Izzah ni, saya buat jugak untuk kenangan

Perfectly fit for her bed.

Banyak kekurangannya, sebenarnya saya nak menambah one row lagi, so that corak tuh balance, yg dark purple tuh kat tengah, tapi jadi besar sangatlah plak, last2 cancel. So jadilah camni jerr.. corak yg tak even

Kat belakang saya guna kain mickey mouse ni.. terletak elok plak "I Dance" tuh kat tengah.
 Simple quilting jer, nak jahit kat tengah2 throat NV50 saya kecik, buat tension jer nnt.
May this keep you warm darling..

Ummi LOVE you soo much much much


Regards;
 

13 ulasan:

  1. Bertuah Izzah ada Ummi macam Mila... bolih buat macam-macam untuk Izzah sorang.....

    BalasPadam
  2. waah..best nyer izzah dpt hadiah dari umi dia...tumpang seronok tgk...kain mickey tu pun cantik..

    BalasPadam
  3. buat kenangan buat izzah sampai besar ni. Best betul:)

    BalasPadam
  4. waaahhh, mmg bertuah izzah...date tu pn cantekkk.. :)

    BalasPadam
  5. rajin sungguh ....heheheh tapi memang lawa

    BalasPadam
  6. wah.. sudah siap.. sungguh pantas.. dalam demam pun sempat menjahit lagi.. pasni rehat ek kak... semoga cepat sembuh.. :D

    BalasPadam
  7. bertuah izzah..rajin k.mila wat quilt

    BalasPadam
  8. label tu yang mahal tu.. siap dengan tarikh lagi

    BalasPadam
  9. cantik cantik bestnya cuci mata
    ni yg jeles nih hihihi

    nape t.suruh izzah posing atas bed lama t.tngok izzah

    BalasPadam
  10. cantiknye.. nak jugak nak jugak hehhee

    BalasPadam
  11. Cayaaaa la Izzah ada Ummi boleh buat quilt besar cenggitu kat dia ! Jeles Aunty Ann ....

    :-P

    BalasPadam
  12. cantiknya. rajin mila buat quilt sebesar ni, tgk orang buat best. tp ntah bila nak cuba ;)

    nice work mila!~

    BalasPadam

Love your comments...