Pengikut

Khamis, September 07, 2017

Triple celebration.... 01.09.2017

Assalamualaikum....

Dah habih ayyam tashriq, baru nk bg ucapan selamat hari raya aidiladha ๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†
Tapi daging korban tetap tersimpan beku kat peti ais kan.... kadang sampai berbulan baru habis.

Sajer nak cerita sebagai ingatan... 01.09.2017 juga merupakan ulang tahun perkahwinan kami yang ke 16 ๐Ÿ’œ๐Ÿ’œ๐Ÿ’œ
Dan merupakan hari hari jadi encik hubby yang ke 42...
Fuhhh lama dah yer... dah 16 tahun, pejam celik pejam celik... dah makin tua. Dah makin dekat dengan kematian... 16 tahun dah ditinggalkan, tak tahu lah berapa tahun lagi baki yang ada.... di saat kita gembira meraikan ulangtahun, sebenarnya kita makin dekat untuk kembali kepada Pencipta ๐Ÿ˜“๐Ÿ˜“๐Ÿ˜“๐Ÿ˜“

Moga perjalanan hidup kami di berkati Allah, moga dapat mengakhiri kehidupan ini dengan husnulkhatimah... itu jer lah doa yang dititipkan....


5 ulasan:

  1. Selamat ulang tahun perkahwinan. 16 tahun mesti macam2 cabaran dah dihadapi dan ditempuhi..

    BalasPadam
  2. Alhamdulillah. Di doakan agar segalanya dipermudahkan Ilahi. Semoga jodoh dan kasih sayang suami isteri, anak beranak berpanjangan hingga ke jannah. Aameen

    BalasPadam
  3. eppy anniversary kak, moga kekal bahagia hingga ke syurga

    BalasPadam
  4. Happy Anniversary Mila... happy bezday En Suami awak....moga sentiasa dlm limpahan rahmat Allah dan kekal bahagia hingga ke syurga. Betul tu Mila...bertambah umur maka bertambahlah usia kita dan semakun dekatlah dgn kematian. Seriau jugak kalau diingat ingat...huhu

    BalasPadam

Love your comments...