Pengikut

Jumaat, Mac 13, 2015

Hasil dalam pantang.. pantang tengok mesin jahit!

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَىى سَيِّدِنَا مُحَمَّدٍ عَبْدِكَ وَرَسُولِكَ النَّبِيِّ الأُمِّيّ 
وَعَلَى آلِهِ وَصَحْبِهِ وَسَلم


Berpantang?
Menyiksakan bila pantang menjahit kan, sedangkan mesin jahit depan mata, dan sikecik tuh tido jer. Hahaha terseksa jiwa dan ragaku... akhirnya lepas 20 hari jer aku pun start menjahit.. hihhi sabau je lah.
Nasib baik mak kata 20 jer, kalau sesetengah orang sampai 30 hari kan..




Patchwork blanket.. sebenarnya nak clearkan WIP yang dah lama terbengkalai.. rasanya patchwork ni saya dah pernah cerita dalam entry2 yang lepas.
Cukuplah gambar sebagai kenangan... blanket ni dah pun terbang entah kemana. Saya donate pada NGO yang membawa misi bantuan kemanusiaan ke Palestin dan Syria, blanket ni kemana? entoh ler.. yang penting sampai pada yang memerlukan


Another blanket.. yang ni untuk pakai kat rumah. Blanket dah kekurang sejak setahun lepas kuikui...

Dan yang ini... hadiah tertunggak untuk anak sedara tersayang..
Kebetulan Wafiy lahir time saya ni mabuk kepayang hahahaha.. mampu buat top shj, nak binding semua tuh memanng tak termampu.. tapi oklah, siap jugak akhirnya

Bolehlah wafiy golek2 atas quilt baru, yang abang punya kang, abang marah plak kakakka..

Sekian Wassalam


Regards;

3 ulasan:

  1. Cantik semua kak.. sempat ek.. baik baby.. saya yang x pantang ni pun menjahit kak.. haha... lamanya x buat quilt!

    BalasPadam
  2. assalamu'alaikum...salam kenal kak!saya tinggal di Indonesia...saya suka postingan diblog ini...terus berkarya sambil mengasuh adik kecil....


    BalasPadam
  3. Salam mila

    testing2X ada tak komen kita muncul dalam blog mila nie.. dah banyk kali komen kita hilang..

    BalasPadam

Love your comments...