Followers

Wednesday, February 03, 2016

Senyum lagi...

Assalamualaikum...

Tak abih2 lagi senyum yerr hihi
Senyum itu sedekah
Senyum tanda gembira

Masa awal2 ambik tempahan telekung dulu2 memang ada gak terima tempahan telekung dewasa. Yang sedondon mak dan anak2, ini antaranya hihi

Lepas 3 tahun dapat testimoni camni... rasa mcm seronok sgt..
Rasa mcm nak ambik tempahan dewasa plak kuikuikui (Sila jangan TAMAK yer tuan blog :-P)



Wokey la... kasi chan tuan blog perahsan sorang2 yer kuikui
Terima kasih pada yang bagi positive feedback...

Disaat semua harga barang dah naik ni, terasa gatal tapak tangan nak naikkan rege telekung. Tapi bila fikir2 telekung ini adalah satu amal jariah jugak untuk latih anak2 belajar solat, maka masih tertangguh sampai sekarang. Last beli kain sebelum GST, walaupun masa tuh memang harga cotton naik melonjak-lonjak.

Dan sekarang stok kain ni dah berkurangan... jadinya bila dah start guna stok kain baru, terpaksalah kami naikkan harga telekung.... bila tuh? Entahlerrr... Banyak ker naik? Mungkin seminima mungkin,
Cadangnya nak offer telekung jersey jugak, yg mana kos kain lebih murah. OPssss makcik ni memang suka verangan... semua itu cuma perancangan, jadi ker idok tak tau ler... Doa kan makcik yer kikiki



Regards;

9 comments:

  1. Betul tu harga sekarang dah banyak naik Mila..
    Dulu kata barang naik sebab minyak naik..
    sekarang minyak dah turun tak turun pulak harga nya kan..

    Nak amal jariah boleh Mila..
    Cuba kira kos dulu..
    Jika masih boleh menampung tak perlu naik harga..
    Tapi kalau harga kain baru termasuk GST ni dah melonjak naiknya..
    Perlu difikirkan semula kenaikkan telekung tu...
    Sekadar pandangan akak jer Mila..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betullah kan... sekurang2nya ada sedikit keuntungan, sebagai motivasi. Tak guna meniaga rugi

      Delete
  2. Sudah sampai masanya kena seimbangkan harga Mila
    Apa pun memang naik harga hatta harga minyak dah turun
    Nak buat macam mana. Semua org nak maklum

    ReplyDelete
  3. Untung punya kemahiran yang boleh dimanfaatkan. Setidak-tidaknya sebagai penambahan pendapatan...

    ReplyDelete
  4. Good luck to u mila....tak pe ambik untung pernah dengar ceramah ilmu Nabi s.a.w meniaga pun ada untung sebab tu Siti Khadijah jatuh hati .heheh tak ingat ustaz apa tapi memang ada dengar .

    ReplyDelete
  5. muka senyum..muka senyum...

    ;)

    kipidap kak! harga kita boleh bincang.. hehehe... :)

    ReplyDelete
  6. Wah.. bestnya dapat positive feedback dari customer.
    Semoga terus sukses, kak Mila.. :)

    ReplyDelete
  7. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete

Love your comments...