Followers

Friday, February 17, 2017

Sendiri bikin.. baru puashati hahaha

Assalamualaikum...

Cerita si Maryam solehah lagi...
Hahahaa macam takde cerita lain kan.. nanti kalau k.long baca blog umi mesti dia cakap... aikkk sorang jer ke anak umi.. seme pasal Maryam jerr kikiki

Mencari tshirt labuh untuk Maryam..
Sebab apa nak labuh? Sebab nak pakai malam hari, pakai masa tido... kalau pendek n singkat jer, mesti Nampak perut hahaha... walaupun dan tight-in.. dah le selimut takmo pakai..

Cari2 .. takde yang kenan dihati... (hati tailor perahsan gitu ler kannn.. tak kenan hajer :D)

Akhirnya mak kembali ke bilik jahit dannnnnnnn... in 2 hours..




Kain belang2 colourful ni dah habis... nak letak kat leher pun bersambung-sambung kikiki... jadilah melentang gitu, tak berapa cantik bila pakai, lantok ler kan...
 

Budak ni memang suka bila dapat baju baru...
Wokehhh settle tang baju, seluar plak De dah bagi siap2 3 helai... TQ De

Sampai jumpa lagi....



Regards; mila

3 comments:

  1. eh... cantik la sis kain melintang tu... walaupun letak melintang...

    ReplyDelete
  2. Jangan kata budak suka dpt baju baru Mila
    Kakak ni yg dah tua pun kalau beli baju baru pun suka tau:)

    ReplyDelete
  3. comel..mana beli ya kain2 macam ni?

    ReplyDelete

Love your comments...