Pengikut

Sabtu, November 11, 2017

Kakak yang punyaaaa

Lama dah tak jahit apa2 untuk kakak. Baju tido lama yg umi jahit dulu2 masih dipakainya, tp nampak ketat jer.

Walaupun si kakak ni bantut skit orangnya ๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…, tinggi masih lagi 143cm pada umur 15 tahun, tapi mungkin dah sedikit melebar ketepi... tu yg nampak ketat skit tuh ๐Ÿ˜

Semalam seharian sibuk membetulkn sulam. Apahal lerrr... tetiba ada benang bawah naik ke atas, pastu ok balik. nyampah jer tengok ada putih secoet tuh... gigih plok dah umi tetas ๐Ÿ˜ช๐Ÿ˜ช๐Ÿ˜ช๐Ÿ˜ช

So umi take a break... sew something for kakak... jeng jeng



inilah dia baju tido baru tatak
model mannequin tuh umur 6 tahun, so nampak baju mcm besar sgt kan. Asal tegak berdiri utk ambik gambor je laaaaa ๐Ÿ˜„๐Ÿ˜„๐Ÿ˜„๐Ÿ˜„



Tapi rasa mcm leher tuh terbesae skit kut... alaaaa pakai malam jer pun kan....
Hahahahahahahahaha

Sampai jumpa lg... selamat berhujung minggu

posted from Bloggeroid

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Love your comments...