Pengikut

Selasa, Januari 09, 2018

TELEKUNG JUBAH OR JUBAH TELEKUNG NIH?

Assalamualaikum...
Selamat tahun baru, walaupun ucapan dah terlewat lebih dari seminggu 👀👀👀👀

Masa pergi bercuti arituh, buat pertama kalinya saya jahitkan telekung jubah ni, sebab tengok gayanya agak senang nak bawa travel, untuk solat di hotel.



Asal idea ni adalah dari telekung contoh yang customer bagi... Allah nak bagi ilmu kan... datang jer depan mata. Saya memang ikut almost 90% saiz dan cara potong pola, ikut telekung contoh tuh... Jazakillah wahai customer, Alhamdulillah wa syukrillah

Ada juga orang panggil telekung yaman kan... apa2 lah namanya, saya lebih suka panggil jubah telekung hihihi

Setakat yang saya guna, memang amatlah selesa. Bila dilipat2 nipis jer kejadiannya, lg pun 'one piece' kan....

Ada ke kengkawan yang berminat dengan telekung ini?
Boleh customize saiz, kalau yg agak rendah dan lebar, mungkin boleh di besarkan badan telekung, bagi yang tinggi kurus, boleh dilabuhkan lagi.
Pilihan kain pun ada, nak yang plain guna tetron cotton mcm saya pakai tuh, or nak guna japanese cotton....
Harga? START dengan RM60 (plain tetron cotton), Saiz standard seperti yang saya pakai.
Boleh wasap for details yer.... jangan call, saya jarang angkay call dari no. yang tak dikenali huhuhu
www.wasap.my/60192548268

posted from Bloggeroid

1 ulasan:

Love your comments...