Followers

Friday, November 04, 2016

Masyammmmm tapi sedap

Assalamualaikum..

Ada sesapa kenal buah ni?
Buah yang masam, tapi sedap yumyum


Jom kita makan plak yer... yg ni lemak2 gitu,, sedappppp hihi




Regards; mila

9 comments:

  1. SALAM JUMAAT MILA...SEDAPNYA BUAH APA TU MILA

    ReplyDelete
  2. Ada juga markisa yg jenis manis tau Mila
    Kakak tak kisah kalau buah markisa manis ke masam ok aje
    Buat jus bagus - pelawas ni:)

    Sandwich sedapnya:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Setakat yg saya beli ni mmg kebanyakannya masam hihi.. ada yang manis rupanya yer kak

      Delete
  3. Kakcik kalau manis, sukalah...tapi kalau masam, berkerutlah muka nak makan... :)

    ReplyDelete
  4. Tak pernah makan buah tu, tapi macam arwah mak pernah makan dulu, depan yati.
    Wahh.. sedapnya sandwich! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Langsung tak try yer Yati.. akak rasa sedap gak, cuma dah banyak2 tuh terasa benor masamnya

      Delete
  5. Buah markisa kat blkng rumah cikna bnyk tp xde sorang pun teringin, xtanam pun xtau macamane leh tumbuh...

    ReplyDelete

Love your comments...