Followers

Friday, May 23, 2014

Huaarrgghhh...

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَىى سَيِّدِنَا مُحَمَّدٍ عَبْدِكَ وَرَسُولِكَ النَّبِيِّ الأُمِّيّ 
وَعَلَى آلِهِ وَصَحْبِهِ وَسَلم


Apa dah jadi dengan makcik yang diet ni....

Makcik ni asyik dok pikir makan dan makan...



Makcik takut gomok


tapiiiii....
makcik kena jugak makan..
Kalau tak makan, makcik...


Apa dah jadi dengan makcik nih..
Abihlah diet makcik...



Regards;
 

14 comments:

  1. kak mila.. diet2 juga makan2 juga.. lepas makan diet la dgn bersenam sama.. tu la tu.. niz pandai ckp je. sendiri pun ssh nk p bersenam tapi nak kurus!! hehehe.. mental betul kan-

    ReplyDelete
    Replies
    1. hihi... betul tuh.. kena buat senaman jugak kan

      Delete
  2. Baca la blog Kevin Zahri. Dia ajar cara nak diet yang betul.


    Dah lama baca, tapi tak amalkan pun. Aku pun jenis yang malas nak senam. Hoho.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ada buku kevin zahri... banyak diet cara orang melayu, tapi semangat masa baca jer hihi

      Delete
  3. Kakak memang tak pernah berdiet Mila.
    Keinginan kuat tapi semangat tak kuat..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hihihi.. better takyah nak berdietkan kak

      Delete
  4. patot kena diet tp x mula2 lagi huarghhhh

    ReplyDelete
  5. makan n eksersais lah.. hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. terpaksalah tak exercise la ni azu... adoiii

      Delete
  6. sy pun xleh diet...lapo sokmo...huhu

    ReplyDelete
  7. saya join kak JK1M kevin tu..saya join bahagian shah alam..sebab teamleader dia sepupu saya..alhamdulillah 10 kg turun..kena ada geng2 yg sama nak kurus juga kak..klu xpenat je..xde support..saya diet mkn gak nasi..janji dalam keperluan kalori kita..hehehe

    ReplyDelete
  8. Makan je la, kak Mila, selagi selera. Bulan depan dah posa. :)

    ReplyDelete
  9. akak... saya ni diet sepanjang tahun pun berat takmoh turun.... uwaaaaa.....

    ReplyDelete

Love your comments...