Pengikut

Jumaat, Mei 23, 2014

Huaarrgghhh...

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَىى سَيِّدِنَا مُحَمَّدٍ عَبْدِكَ وَرَسُولِكَ النَّبِيِّ الأُمِّيّ 
وَعَلَى آلِهِ وَصَحْبِهِ وَسَلم


Apa dah jadi dengan makcik yang diet ni....

Makcik ni asyik dok pikir makan dan makan...



Makcik takut gomok


tapiiiii....
makcik kena jugak makan..
Kalau tak makan, makcik...


Apa dah jadi dengan makcik nih..
Abihlah diet makcik...



Regards;
 

14 ulasan:

  1. kak mila.. diet2 juga makan2 juga.. lepas makan diet la dgn bersenam sama.. tu la tu.. niz pandai ckp je. sendiri pun ssh nk p bersenam tapi nak kurus!! hehehe.. mental betul kan-

    BalasPadam
    Balasan
    1. hihi... betul tuh.. kena buat senaman jugak kan

      Padam
  2. Baca la blog Kevin Zahri. Dia ajar cara nak diet yang betul.


    Dah lama baca, tapi tak amalkan pun. Aku pun jenis yang malas nak senam. Hoho.

    BalasPadam
    Balasan
    1. ada buku kevin zahri... banyak diet cara orang melayu, tapi semangat masa baca jer hihi

      Padam
  3. Kakak memang tak pernah berdiet Mila.
    Keinginan kuat tapi semangat tak kuat..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Hihihi.. better takyah nak berdietkan kak

      Padam
  4. patot kena diet tp x mula2 lagi huarghhhh

    BalasPadam
  5. makan n eksersais lah.. hahaha

    BalasPadam
    Balasan
    1. terpaksalah tak exercise la ni azu... adoiii

      Padam
  6. sy pun xleh diet...lapo sokmo...huhu

    BalasPadam
  7. saya join kak JK1M kevin tu..saya join bahagian shah alam..sebab teamleader dia sepupu saya..alhamdulillah 10 kg turun..kena ada geng2 yg sama nak kurus juga kak..klu xpenat je..xde support..saya diet mkn gak nasi..janji dalam keperluan kalori kita..hehehe

    BalasPadam
  8. Makan je la, kak Mila, selagi selera. Bulan depan dah posa. :)

    BalasPadam
  9. akak... saya ni diet sepanjang tahun pun berat takmoh turun.... uwaaaaa.....

    BalasPadam

Love your comments...