Followers

Thursday, May 08, 2014

Ucapan terima kasih ini ku tujukan buat....

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَىى سَيِّدِنَا مُحَمَّدٍ عَبْدِكَ وَرَسُولِكَ النَّبِيِّ الأُمِّيّ 
وَعَلَى آلِهِ وَصَحْبِهِ وَسَلم

Kepada siapakah ucapan tu yer?
Kepada yang menghantar fridge magnet ni lerr hihihi

Siapa agaknya tuh?

Actually dah lama dapat notis pos laju ni, tapi tak jugak g ambik, sampailah pihak pos laju bagi amaran kat sms kuikui. Kalau tak ambik, akan dipulangkan semula huhuu.. bergegas ler makcik ke pos laju untuk menuntut barang nih.

Sangat comel si kerang ketam nih kan... begitu juga dengan kebaya biru tuh. Menambah lagi koleksi FM kami, walaupun bukan pengumpul FM tegar tapi dah dekat nak penuh ler jugak fridge tomel ku itew.

Kepada Cik Yatie, di ucapkan terima kasih atas hadiah ini yer..  ada masa buatlah GA lagi yer kikikiki
(tuan rumah nih entah berapa lama dah tak buat GA kan)

Sampai Jumpa lagi yerrr... wassalam

Regards;

4 comments:

  1. Sudilah kirannya Milla menerima pemberian yg tak seberapa tu ye.. Alhamdullillah elok smpinya ke tangan milla tu.. akak takut pecah jer :)

    ReplyDelete
  2. Cantikkan Mila pemberian Yati ni. Kakak pun bukan pengumpul tegar tapi dek selalu dapat hampir penuh juga dinding fridge.

    Moga ukhuwah diberkati Allah..

    ReplyDelete
  3. FM kebaya tu comey sgt...

    ReplyDelete

Love your comments...