Pengikut

Isnin, Januari 16, 2017

Alter telekung..

Assalamualaikum..

Cerita telekung ajer kannn..
Dah hari2 jahit telekung kikikiki

Ini telekung jiran yang saya alter.. ada satu helai ni saya ambik gambar sebelum and selepas hihihi.. siap sendiri jadi model :-P

Ini muka saiz 25", agak besar dengan saya (my size 24" jer), tapi tetap selesa di pakai
Lagi telekung yang nak di baik-pulih...

Alhamdulillah, ok dengan tuannya...


Terima kasih atas kepercayaan yang di berikan.....

Kadang saya terbaca macam2 masalah yang kawan2 peniaga share kat FB, membuatkan saya rasa syukur sangat2... sebab apa? sebab saya jarang ada masalah dengan customer. Alhamdulillah dapat customer yang sangat memahami, dan Alhamdulillah atas segalanya..
Rasanya rasa ikhlas, berterus terang dan jangan tamak sangat penting bila kita berniaga online ni... uhhhh saya tak pandai mengarang ayat nak cerita detail hahahaha... till next entry..

Wassalam

Regards; mila

3 ulasan:

  1. nice kak..
    alhamdulillah.. customer yg baik pun rezeki juga kan kak kan.. :)

    BalasPadam
  2. MR buat telekung yeh. Dalam dunia ni, kalau ada kemahuan tak susah mana pun nak dapat rezeki kan.

    BalasPadam

Love your comments...