Followers

Friday, January 06, 2017

Tudung Cik Maryam...

Assalamualaikum...

Cik Maryam nak pergi kenduri, tapi tudung yang ada macam tak berapa sesuai plak dengan baju hihi (yang benornyer umi gatal tangan nak jahit tudung untuk Maryam)

Dah korek2 perca lycra yang umi ada, jumpa lebihan kain ni.. cantik plak untuk cik Maryam, awning tuh guna rib knit.... emmmm nampak ok sangat ngan muka cuk Maryam, just nice... taklah ketat or longgar.

 
Bunga asal yang besor gedabak :-D
 
 
 
Seronok plak tengok cik Maryam bertudung, tapi takde lah consisten sgt pun, dah panas abih dicampaknya. Cuma kalau nak keluar rumah tuh sibuk cari tudung, macam umi dan kakak juga kikiki... bila dah kat luar lama skit abih di campaknya tudung kikiki...
Harap takdelah komen sinis "budak sekarang makpak belikan tudung cantik2 tapi bukan pakai pun" hihihi.. dah namanya budak kan, kita just mengajar dia seawall mungkin, sampai masa in shaa Allah, Allah permudahkan

Wassalam

Regards; mila

1 comment:

  1. Cantik dan comel kena sangat dgn muka Maryam yg comel:)

    ReplyDelete

Love your comments...