Pengikut

Khamis, April 22, 2010

Me n my new tudung

Ok lah.. asyik citer pasal dress jer memanjang. Now nak citer pasal tudung plak. This is me with my new tudung.... in white you. Apa istimewanya tudung nii. This is my second tudung yg bole masuk washing machine if dare to kekeke. Tudung ni without gluetape yg keras tuh. Hanya ada interface cotton jer.. n for sure ianya akan terbentuk cantik jer mcm tudung bawal gitu. no more bersegi2. Plus senang nak jaga... saya menggunakan brocade yg dipotong serong
Ini plak my first trial on 3 layer awning. Guna biku satin kat tengahnya, combined with SB line plain black n brocade.. mcm ok jer... ada yg berminat ke? kekeke












Alhamdulillah, setakat hari ni semua tempahan tudung telah berjaya dsiapkan. Tinggal balance untuk alter tudung jer. Harap dapat dsiapkan secepat mungkin.... nak buat langsir goblet niiiii.. aiyooo bila mau siapnyer..... wiken ni mesti masuk list: Butang besar utk langsir n single hook utk gantung langsir..

Regards;
Rimbun with LOVE

6 ulasan:

  1. cantiknya..nak blajar gak wat tudung gini..bosan tul kdg2 bila beli,asyik x sesuai dgn muka.. :)

    BalasPadam
  2. try ler.. buat sendiri puas hati... mula2 mmg ler tak ok tp practice makes perfect. kalau nak template tudung bgtau ler... saya bole bg free jer...

    BalasPadam
  3. yg hitam tu sgt unik..sgt menarik :D template tu trace dr tudung sedia ada ke?

    BalasPadam
  4. Lynn.. yup guna template sedia ada jer... saya letak lis shj tgh tuh... emm cuba tgk posting2 saya sebelum nii.. ada saya tunjuk camna nak wat 2 layer... dr situ saya buat 3 layer.

    BalasPadam
  5. owh..belum ada seru mau buat tudung DIY lg, senarai menunggu utk 'repair' tudung ada le..huu..ntah bila mau bikin itu projek..

    BalasPadam

Love your comments...