Followers

Wednesday, January 29, 2014

Suka suki jahit..


السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَىى سَيِّدِنَا مُحَمَّدٍ عَبْدِكَ وَرَسُولِكَ النَّبِيِّ الأُمِّيّ 
وَعَلَى آلِهِ وَصَحْبِهِ وَسَلم

mood jahit saya ke laut.. tangkap ikan dugong kikiki
maka tinggallah mesin2 jahit saya tuh, guna pancing jer lah (mengarut sudah :-P)


Beg untuk BFF Izzah.. sempena hari jadinya, siap ada nama tuh!


Ini plak tempahan dari kawan sepejabat. Opssszz.. bukannn...... setempat kerja tapi tak se ofis :-)..

Dari si suami kepada wifey nyerrr.. a quilted sarung bantal.. so sweet gitu

Honestly skil menyulam saya ni masih di takuk lama, tak berubah, malas punya pasal, mana nak dapat ilmu kan..
Till another story
(Mood tak sabar nak cuti....)

Regards;

2 comments:

  1. Kalau kakcik yang dapat kusyen tu, mesti nak peluk selalu. :)

    ReplyDelete
  2. suka suki pun menjadi cantik... saya suka suki siput sedut sampai sekarang tak siap-siap.. miahahaha... ;)

    ReplyDelete

Love your comments...