Pengikut

Isnin, April 07, 2014

BOM#4 April 2014 : 12.5" Bear's Paw

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَىى سَيِّدِنَا مُحَمَّدٍ عَبْدِكَ وَرَسُولِكَ النَّبِيِّ الأُمِّيّ 
وَعَلَى آلِهِ وَصَحْبِهِ وَسَلم

Its my turn...
Excited nak try something new, saya pilih nak buat Bear's Paw nii
Tapi mak aiiii.. ini pro block dah nih..
Saya yang beginner nih rasa macam terkial-kial ler kui kui

Here is some of tutorial yang saya jumpa..

But saya pilih nak buat yang ini sebab lebih senang kihkih

Pilihan fabric yang tak berapa cun adeh!

Proses memotong kain yang sangat complicated!

Block comel2 nih memang mencabar!

Tadaaaa.. siap dah.. tapi erks! cacat tapak beruang mak ghupernyerr yerr
Nampak dak?
Adeh nak menetas ni mak rasa lemah longlai nih

Nanti-nantilah yerrr...Kalau malas, kita biarkan ajer hihi

Till next BOM... Wassalam

Regards;
 

4 ulasan:

  1. Cantik benarlah itu kalau ikut mata kakak walau Mila kata ada cacatnya.
    Kakak langsung tak nampak dimana cacatnya. Cantik aje kakak tengok.

    BalasPadam
  2. ye. setuju ngan kakzakie. saya pun tak nampak cacat celanya. mungkin sebab saya tak expert bab2 ni. hahahaha...

    BalasPadam
  3. Handmade namanya pun kan ,hihihi

    BalasPadam

Love your comments...