Followers

Sunday, September 11, 2016

Telekung anak-anak solehah

Assalamualaikum...
Salam pagi ahad, pagi arafah
Puasa tak kawan2?
 
Saya masih di KL
In shaa Allah kejap lagi nak balik ke Temerloh
Jangan jelezzz... acik raya dengan dua MAK kalini.. mak mertua dating dari Kuching dan kami beraya di Temerloh
 
Updating sebahagian gambar telekung...


Nak tempah telekung untuk anak anda?
Boleh WA saya di 019-254 8268... pls jangan telefon, takut acik ni lupa.. kadang kalut skit dengan si Asfa... message jer yer... bila free acik tengok :-)

OK.. Selamat semuanya... Selamat Menyambut Aidi Adha


Regards; mila

7 comments:

  1. Salam Aidiladha Acik...cantek telekung2 tu...Kalau ada anak perempuan kecik lagi pasti akak beli :-).

    ReplyDelete
  2. Salam Aidiladha. Nak balik Ipoh tapi masih rilek2 kat rumah..hehe.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam Aidiladha... raya aidiladha ni biasanya relex skit kan.

      Delete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  4. bukan main happy update blog...hari arafah tu saya dah kat besut...semua puasa kecuali yg kecik2😂😂

    ReplyDelete
    Replies
    1. awal2 lg dah balik yer suzi... tak jem kat jlnraya

      Delete

Love your comments...