Followers

Thursday, October 27, 2016

Layan little Maryam

Assalamualaikum...

Dah makin besar dak Maryam ni..
Dah suka memanjat
Dah suka tengok upin dan ipin
Dah suka duduk dalam bilik air lama2.. main air

Kadang tergelak sorang2 tengok perangainya..


Antara kegemaran Maryam... kue tiaw

Ada masa umi banyak skit vitamin rajin.. umi buat sendiri kue tiaw ni..

Bukan main sedapnya dia makan yerrr..
Apa pun masa malas, kue tiaw JCH jugaklah jadi pilihan
 
Antara makanan yang umi masih fail nak buatkan untuk Maryam adalah homemade biscuit..
 
Sentiasanya keras... umi makan sedap ler.. krup krap.. sampai habis sebalang kuikui
Tapi Maryam takleh nak makan sebab gigi tak berapa kuat lagi huhu
Jadinya terpaksalah umi pasrah, bagi biskut dalam bungkus jer
Nasib badan lah kan Maryam

Ok till we meet again.. wassalam


Regards; mila

4 comments:

  1. Alahai rajinnya mama buat kuew teow.... Hakak tak pernah buat Mila weyhhh....NI yg tersedia pun jarang goreng, apa kan lagi kalau kena buat dulu baru goreng hahaha..... makan tahun tu nampaknya.

    Alolo ...tgh sedap main kan baye ni

    ReplyDelete
  2. buat sendiri kuew teow..xpenah terfikir pulak...hehe..boleh cuba bljr jgk ni

    comel la little maryam..mesti cerdik nih..=)

    ReplyDelete

Love your comments...