Followers

Monday, October 31, 2016

Projek jahit : WARMING UPq

Assalamualaikum..

Lagi projek jahit
Nak ambik mood untuk menjahit semula, setelah  beberapa minggu Mr.protex tersadai
Tak berapa biasa dgn cik JS, jadi buat projek sempoi2 untuk bermesra-mesra skit dgn mesin jahit hahahaha

Kadang kalau kita ni downgrade sesuatu, jadi sangatlah susah rasanya..
Dah guna mesin laju, tetiba guna mesin biasa2 ajer

Gitulah agaknya kalau orang yang dah kaya, tetiba nak jadi orang yang biasa2... orang yang dah naik BMW, tetiba nak naik VIVA

Apa pun bersyukurlah dengan apa yang ada, kadang kita dapat mesin laju, kita lupa nak bersyukur, bila dah kena tarik nikmat baru tersedar uhuk uhuk..


Just nice untuk Asfa
Pandai plak dia pilih yang mana satu nak pakai dulu tuh...
Yang paling cun ler tuh pada mata dia kikiki

Wassalam...


Regards; mila

6 comments:

  1. Pandailahhh menjahit..aqlan kita jahit seluar dengan gamis je.

    ReplyDelete
  2. cantik nya suar pendek tuh... nk tempah jgk lah...
    comei sgt...

    ReplyDelete
  3. Untung asfa mama dia pandai jahit :)

    ReplyDelete
  4. Untung asfa mama dia pandai jahit :)

    ReplyDelete

Love your comments...