Followers

Saturday, September 11, 2010

Cuci cuci di Aidilfitri

Jari jari ku sakit semua, kerna bekerja sehari hari..
Senyap sunyi blog.. Org lain sibuk beraya.. aku dok sibuk update blog.. pelik tak..

My roommate kata raya kat sini seminggu, so awal2 raya kasi chan orang dtg beraya, akhir2 raya nanti baru kitorg pulun habis-habisan kikiki

Aktiviti hari ni... seharian mencuci rumah yang penuh dengan taik cicak, debu n sarang labah2 tuu.. almaklum setahun tinggal.. hopefully malam esok bolehlah tido di rumah sendiri kehkehkeh (gelak jahatnya aku ni kan) bukanlah sik sudi bermalam di rumah mertua, tapi dah ada rumah sendiri kan... rugi jer bayar bulan2 tp balik sesekala pon tak diduduki (chanteqnyer alasan kan)

Kalau kat KL orang cukup bangga dengan KLCC view kan... rege condo pon lebih mahal sbb ada title KLCC view..
Here.. brought to you.. Gunung Santubung View hihihi
dari depan rumah..

Ni plak dari belakang rumah... 13km sahaja dari Pantai Santubung... antara pantai yg tercantik (yang pernah aku jumpa lerr) sebab masih bersih dan jernih airnya.. ignore semak samun tuh yerr.. camtuh ler bila terlebih tanah yerr
Till then.. pesanan ikhlas.. EAT MODERATELY OK..byeeee

Regards;
 

4 comments:

  1. Indahnya pandangan.. (anggap saja semak samun tu sebagai lukisan alam yang mendamaikan.. hahaha...)

    ReplyDelete
  2. selamat hari raya mila.
    gunung santubung tu yang macam orang tengah baring tu ke? rasa mcm pernah pergi melawat pantai ni 8 tahun yang lalu.memang cantik:)

    ReplyDelete
  3. kak cik.. emmm betul tuh lukisan alam..

    dura.. ha ah.. mmg mcm org tgh baring... wah dah lama tuh, 8 tahun lepas. Jom lah kesana lg..

    ReplyDelete
  4. Pantai Santubung tu buleh snorkeling tak ...????

    ReplyDelete

Love your comments...