Followers

Wednesday, July 17, 2013

Doa Mustajab Pelindung Daripada Kecurian - Tuan Guru Dato' Dr. Haron Din

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

الْحَمْدُ لِلَّهِ عَلَى كُلِّ حَالٍ

Just sharing doa ini...
Eloklah kita baca di kala kita nak tinggalkan rumah.. dah nak raya kan. Syaitan kepala hitam (bak kata Suzie hihi) masih lepas bebas...


Thanks jugak to mamikelate for sharing this tak lama dulu... saya amalkan jugak bila nak hantar anak kesekolah.. moga Allah jagakan anak saya tuh. Saya manusia yang sangat terbatas kuasanya, tak mampu nak menjamin keselamatan dia, hanya Allah yang dapat memeliharanya.



Moga bermanfaat buat semua
Wassalam

Regards;

4 comments:

  1. Tqvm.....syaitan yang tu tak pernah tengok tak tahu kepala dia warna apa .....tapi tak nak tengok pun. Huhuhuh tau pun takut.

    ReplyDelete
  2. Oh... kakak baru nak menghafal ni. Thanks mila..

    ReplyDelete
  3. aamiin, terima kasih sudi sharing ..

    ReplyDelete

Love your comments...