Pengikut

Isnin, September 09, 2013

September 1000 Pillowcases Drive

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

Pada kawan-kawan crafter semua
Jom tambah pahala dengan projek jahit  sarung bantal niii

Pada yang tak tau menjahit atau takde mesin jahit, pun boleh menyumbang, iaitu dengan cara belikan kain or sumbangkan dalam bentuk wang ringgit



Their website http://www.gmjclub.com/

Projek saya semalam... 




Kalau ada kawan-kawan yang berhajat untuk menyumbang melalui saya, boleh jugak pilih kain yang ada dalam simpanan saya (nanti saya bagi by email), nanti saya akan jahitkan dan hantarkan. Dalam kepala dok calculate berapa RM ler hihihi.. 
Ok untuk fabrik japanese cotton (local) RM20.00 or US Designer RM45.00 untuk satu sarung bantal termasuklah kos pos ke GMJ. Saya akan hantar sekali dengan sumbangan saya nanti.
For info, sehelai sarung bantal berukuran 29x19 inci memerlukan 1 meter kain :)
Limited time jer yer.. itu pun kalau ada yang berminatlah kan.

Wassalam...


Regards;
 

1 ulasan:

  1. ya... dah siap eekk... me tgh kumpul donater dari my opismate.. jahitkan utk mereka.. ..in shaa allah...

    BalasPadam

Love your comments...