Followers

Sunday, August 14, 2016

Grinder cum Juicer = Blunger

Salam Ahad...
Best kan..
Ahad ni sunyi jer..
Semua orang tido lagi hihi, walaupun dah pukul 8 pagi..
Agaknya burung2 pun cuti kut.. sunyi jer kikiki

Sajer testing testing..
Testing menguli guna juicer.... kat kotaknya dipanggil blunger

 
 


Wahhh memang menjadi ler
Uli 10 minutes... memang dah sebati adunan ni... bleh canai n bentukkan dah
Tapi tak leh nak uli banyak2lah yer
Ini saya masukkan 3 cawan tepung... itu pun dah macam nak melimpah dah kuikui.. max dah kut

Lepas ni kita bleh masukkan inti dannnn goreng hihihi

Adunan kulit karipap tapi isi skit yis... apa laaa kejadian seterusnya agaknya, tungguuuuu


Regards;
Mila@Rimbun


10 comments:

  1. Replies
    1. syok mengumpul kalori yg berlori lori ni kikiki

      Delete
  2. Replies
    1. Juicer sebenarnya ni.. tp ada attachment untuk jadi mixer. Itu yang mencuba tuh

      Delete
  3. wah.. jadi karipap gebu gebas la. Hehehe.. bestnya kak Mila, ada benda ni, tak yah nak uli guna tangan dah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu laa.. jimat kerja akak hihi
      tapi yang tak bestnya ada jer projek menambah kalori ni adoii

      Delete
  4. syoknya kak..tp kata member saya kaki buat kek dll..tp dia kata ni utk mixer la..mixer buat kek dengan uli roti xboleh campur2..nnt cepat rosak..ni pendapat dan pengalaman je ye kak..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tu laa.. akak pun dengar gitu gak. sebab tuh kalau breadmaker, tak berani akak nak buat uli bende2 keras mcm roti canai n karipap. Yang ni katanya motornya heavyduty.. tu yg akak cuba tuh. harapnya oklah

      Delete
  5. Wow.. berbaloi ni kak.. 2 in 1.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ada satu lagi fungsinya yg akak belum cuba ni mamaD.. grinder.. boleh grind daging/ais/bawang etc... banyak sgt gadget (tapi masih berangan macam2 kan kiki)

      Delete

Love your comments...