Pengikut

Selasa, Mac 12, 2013

Scrap Lab 3

Love sewing all these pencilcases
The quilted part made from scraps, combined with canvas denim.
I simply love canvas denim that I had in stock, tebal and keras.. no need interfacing dan senang nak jahit.

Balik ke Kuching bulan March nanti nak cari lagilah canvas denim ni... ada sesapa nak tumpang? Tapi memang berat sebab kain 60 inci dan tebal.
All these belong to a mother and her daughters...
I hope they like it..

Sebenarnya setiap kali siap satu2 projek tuh, saya akan ada perasan gembira dan takut... Gembira sebab dah siap dan tak sabar nak bagi tau customer.. tapi at the same time, deep inside my heart I feel scared.. takutnya kalau ada apa2 defect yang saya tak sedar walaupun dah belek betul2... takut kalau ada yang kurang senang dihati customer, rasa tertipu or rasa tak puas hati... agak2 kawan2 crafter yang lain rasa begitu tak eks?
To all my customer or potential customer... andai ada rasa terkurang yang boleh di maafkan, silalah maafkan saya, dan andai tidak boleh dimaafkan, silalah bagitau saya, insyaAllah saya akan cuba perbaiki. Dan ikhlas saya katakan yang saya akan cuba yang terbaik tetapi produk saya bukanlah yang terbaik.... silalah survey dulu dari seller yang lain sebelum membuat tempahan dengan saya ok.


Regards;

7 ulasan:

  1. as salam...ya mila..kita pun selalu ada prasaan begitu..until customer kata..OK..no worries..then baru lah rasa lega ya amat....

    BalasPadam
  2. Salam..saya pun sama..bila dah siap rasa tak sabar nak bitau customer dh siap..but at the same time takut jgk tak mencapai customer's expectation..sgt risau okeh..
    sbgai timbal balas sy selalu selitkan free gift setiap kali pos barang bagi diorg happy sikit..

    BalasPadam
  3. Owh.. kak mila.. perasaan yang sama rasanya bagi semua org yang menjahit untuk org lain.. especially bila terasa-terasa orang itu adalah agak cerewet.. huhuhu.. maybe sebab orang bayar kat kita kot kita terasa camtu.. padahal orang tu xde rasa apa pun.. hihihihi... ;)

    cantik pencil cases tu.. saya tak pernah jahit denim.. guna jarum kasar ke kak?

    BalasPadam
  4. as salam mila... normal normal.. heheh awak yg pro rasa camtu.. inikan pula kita yg selembab kura2 nie..

    eh fabric denim ni susah tul nak cari kat jb nie... berapa rm semeter?? kalau kena budget nak gak pesan.. hehehe

    BalasPadam
  5. This is really nice and it is inspiration for me.

    BalasPadam
  6. memang pun risau takut x puas hati ...lawa semua tu

    BalasPadam

Love your comments...