Pengikut

Ahad, Jun 19, 2011

Sweets for Baby Girl... Quilt For Sale

Another posting selepas warming up tadi hahahaha..

Sejak akhir2 ni saya dok buat quilt for baby boy jer... dan saya teringin nak menggunakan kain2 pink saya yang dalam simpanan tuh..  dan akhirnya siaplah jugak this Sweets baby Quilt.. Dan ini bukanlah kempen untuk membelikan anak anda gula-gula  yerr.. belikan sahaja quilt gula-gula ni.. ihik Kain2 japanese cotton yang saya beli dulu tuh..


See.. penuh dengan gula-gula (jangan bimbang.. semut tak datang punya)


Yang ini pillowcase (10 x 14 inch), first time menjadi buat mitered corner yahoooo.. cantik metered corner nii tapi cantik jugak kain2 yang telah dibazirkan berlonggok dalam tong scrap tuh...


Come with quilt travel bag.. senang nak bawa balik kampung waduh waduh


Seronok betul this week, dapat kembali pada my NV50.. ada few things to do, especially cloth pad yang saya janjikan kepada beberapa orang, yang belum pon di potong kainnyer.. sabar yer. Saya ni memanglah rajin menjahit (angkat bakul sudahhhh), tapi ikut mood, tetiba mood cloth pad datang, berlonggok plak saya jahit cloth pad... now masih lagi mood quilt... Week days , waktu lunch hour memang dok menyulam jer kerjanya... bilalah nak siap baju sulam tuu yerr...

Wokeyyy.. got to go.. nak masak plak (dah pukul 2 petang weiiiii) tak pe, dah sarapan berat kat kedai mamak lepas aerobik kat Titiwangsa pagi tadi...

Note : The BabyQuilt + pillow case (without pillow) di atas berharga RM150.00 RM100.00 (tidak termasuk pos) Sila email saya jika berminat yer...
SOLD

Regards;
 

2 ulasan:

Love your comments...