Pengikut

Khamis, Oktober 18, 2012

Patchwork Passion

Semalam saya dok berangan sendiri, kalaulah saya diberi satu hari khas untuk patchwork jer.. bestnyer..
eh sehari cukup ke... ke seminggu baru cukup.. opss ke sebulan hihi.. rasanya memang takan cukup.

My end product is quilt, but my passion is patchwork.. aishh separuh jalan jer rupanya. sebab tuh kalu datang rumah saya, memang banyak patchwork yang dok tersidai kat tangga tuh. In a way jadi macam perhiasanlah, but they are all my WIPs!

Yang kat bawah ni in progress..
Asal panel camni.. (pst pst gambar ni tuan kedai kain punya yerrr..)


Happy Thursday kawan-kawan...
Wassalam

Regards;
 

9 ulasan:

  1. rajin betul akk cantum2kan balik. cantik :)

    BalasPadam
  2. rajin nya kak...sy dh lama nk wat satu guilt tuk alya..size besar sket..kira leh jadikan selimut. tp xthu nk start mcm mana..huhu

    BalasPadam
  3. kak mila yang memang rajin...sungguh ku kagum dengan dirimu... hehehe saya ada 1 panel yang dah digunting-gunting tapi takde idea nak cantum mcm mana.. last2 tersadai juga di dalam alamari.. huhuhu...

    BalasPadam
  4. singgah..tq atas maklumat cara makan pucuk mengkudu itu....salam kenal..rajinnyer menjahit ??

    BalasPadam
  5. aishhh...cantiknyer kak mila...bila lah saya nak start berquilt nie..hikhik..sempat jahit seluar jer lah utk anak2..sbb senang kan..hehe..

    BalasPadam
  6. aishhh...cantiknyer kak mila...bila lah saya nak start berquilt nie..hikhik..sempat jahit seluar jer lah utk anak2..sbb senang kan..hehe..

    BalasPadam
  7. The big prints are really cool! My boys would love those, especially the tractor! Great job!

    BalasPadam
  8. Jeles la kan. Saya pun klau masa nak juga Ada ruang menjahit je. X payah msk , x payah jd driver. Hehehe

    BalasPadam
  9. Suka tengok sume hasil jahitan Kak Mila especially tang quilt, patchwork..org yang cukup sabar dan penuh minat je leh wat berderet2 progress ni hehe..kagum!

    BalasPadam

Love your comments...