Pengikut

Rabu, Oktober 17, 2012

Quilted Table Runner : Love in Hot Red (For Sale)

Merahnya mak ngah...

Tetiba dapat ilham nak menjahit table runner, atas komen seseorang sebenarnya. Katanya kenapa quilt ni semua untuk baby dan budak kecik, mengapa tak buat untuk home deco.. emm betul jugak tuh. Kesian orang yang takde baby macam saya kan hihi.. tapi saya ada big baby girl, oklah tuuuuu

Plan asal nak buat kecil jer.. tapi terbesarlah plak, 19x56 inches (washed)

Belakang saya guna belacu.. dengan sedikit FMQ sana sini

mitered corner tau..

Jenuh pikir nak buat FMQ camana, akhirnya dapat idea camni.. ok tak?

Niat asal memang nak letak kat MyLilShoppe yang dah running out off stock dah, dah macam boleh tutup kedai tuh hahaha.. tetiba hati rasa sayang plak hahaha.. tak perr kutabahkan hati.... lelain kali boleh buat lagi.

Ok kalau sesapa nak ada table runner baru untuk Raya Haji ni silalah email saya ok. Saya dah basuh and ready to use
Harga pengenalan: RM100.00 termasuk kos pos (berdaftar)
Adiozzz


Regards;

8 ulasan:

  1. Mila ...cantik .Saya suka nak buat tapi masalahnya tak terbuat-buat

    BalasPadam
  2. hand quilt kat dalam tu?? hohoho..tabik la mila..

    BalasPadam
  3. Suzie... try jgn tak try

    Kak Jami SClover.. taklah kak, itu saya guna machine, free motion jer

    BalasPadam
  4. cantik sangat kak

    dh lama tersenarai dlm to-do list sy..tp xthu bila akan terjadinya table runner tu...hukhuk

    BalasPadam
  5. cantik...aritu ms beli nv50 sy dpt free tapak FM nie..tp x try2 sampai skang..bila tgk product k. mila nie rasa teruja ler plak nak try tapak tu..agak2 menjadi ker kalo sy buat..hikhik..

    BalasPadam
  6. cantik... rajinnya, kalau Amy tak taulah berapa tahun baru siap.

    BalasPadam
  7. HOLA AMIGA, TUS CREACIONES SON HERMOSAS, DIOS BENDIGA TU CREATIVIDAD.. TE FELICITO, AHORA TE SIGO, VISITAME PARA QUE VEAS LO QUE HAGO YO TAMBIEN, SERAS BIENVENIDA.
    HUMILDEMENTE A TU ORDEN.
    BESOS.. NOLYZ

    BalasPadam

Love your comments...