Pengikut

Isnin, Mei 20, 2013

44 : AdDukhan

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

Selamat datang Monday...
Alhamdulillah.. another week to go...

Kerja sampingan saya, sambil buat kerja di ofis ni. Sedar2 dah pukul 12 emmmm.. cepatnya masa berlalu. Tapi rasa seronok sebab..... dapat dengar tafsir surah AdDukhan niii

AdDukhan Ayat 1 - 31

AdDukhan Ayat 31- 59

Sangat suka dengan cara penyampaian Ustaz Abdullah Yassin ni... lemah lembut gitu. 
Saya ni orang yang jahil, dah tuh selalu beralasan nak pergi majlis agama, alhamdulillah saya dilahirkan di zaman IT ni, dapat jugak menimba ilmu, walaupun sambil2 berkerja dan di depan PC.
Apa pun, pada pendapat saya, kita kena jugak berhati2 dalam memilih video yang nak ditonton di internet ni, takut yang memesongkan... betul tak.

OK.. take care kawan2
إلى اللقاء و مع السلامة 

Regards;

5 ulasan:

  1. Itu yg org kata nak seribu daya Mila. Bila kita bekerja ni banyak masa di pejabat, tapi depan mata ada pc surf ajelah mana kita suka. Mana yg baik sebagai bekalan siapa tak nak...

    BalasPadam
  2. Kak Zakie... Ye lah kak, sambil buat kerja lain, telinga masih boleh mendengar.... ambik kesempatan mana yang dapat untuk memanfaatkan masa yg ada.
    Actually bila dah start ni, terasa mcm makin banyak yg perlu dipelajari.

    BalasPadam
  3. Dah masuk 3 bulan kak ros attend his classes every thursday morning for 2 hours...memang penyampaian ustaz abdullah sungguh bernas and senang difahami..

    BalasPadam
  4. bestnyer kak Ros.... teringin nak ikuti kelas dia face to face, tapi apakan daya..masa tak mengizinkan, kalau kelas yg kat bangi tuh selalunya hujung minggu, tapi jauhnya (alasan jer yg lebih hihi)

    BalasPadam
  5. Bestkan boleh camtu, saya keje dulu mmg x boleh buka segala youtube sebab system pun dah berat .Lagi pun phone dan pc disekali kan ...mmg tak ada peluang ler ...

    BalasPadam

Love your comments...