Followers

Saturday, October 23, 2010

Jom Masak

Dah akhir October pon, tanda awal nak cuti sekolah dah bermula... musim periksa akhir tahun dah tibaaaaa.

Payah betul nak suruh Izzah ni mengulangkaji pelajarannyer... dah start mengulangkaji terjumpa plak niii

Maka buat projek memasak ler plak kikiki

Jemput makan yerrrr

Bila ler nak baca buku dan buat latihannyer camniiii aduhaiiiiii 

Regards;

5 comments:

  1. alahai..buleh le tu maknyer uii..atleast ulangkaji memasak, dari tak buat apa2 :p

    nak cikitttt.. ^^

    ReplyDelete
  2. hahaha ye laa tuh Lynn. Agak geram dengan dia nii.. last ujian arituh Maths dapat 66% jerr.. asyik suka wat latihan BM jer.. pastu selalu divert.. buat mende lain

    ReplyDelete
  3. wah...

    these days, hard to see a little cooking in the kitchen... :)

    ReplyDelete
  4. Kak Mila,
    Izzah darjah berapa?
    Betul la tu, kena makan dulu maaa, kalau perut lapar, camana nak belajar? Hehhe...

    ReplyDelete
  5. Anic.. betul tu.. very rare

    Yati.. Izzah darjah 2. betul ler tuh yati... lepas makan nasi nak makan roti plak hahaha... dah nak tido baru nak buat homework. baru 1 muka surat dah ngantuk.. sabau je lah yerr

    ReplyDelete

Love your comments...