Followers

Monday, April 29, 2013

AnNaml : 19

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
Jom kita hafal doa Nabi Sulaiman عليه السلام ini: 


 Maknanya 
" Wahai Tuhanku, ilhamkanlah daku supaya tetap bersyukur akan nikmatMu yang Engkau kurniakan kepadaku dan kepada ibu bapaku, dan supaya aku tetap mengerjakan amal soleh yang Engkau redai; dan masukkanlah daku - dengan limpah rahmatMu - dalam kumpulan hamba-hambaMu yang soleh".

Regards;

4 comments:

  1. as salam.. mila.. takde terjemahan ke??
    bagus jugak awak masukkan doa camni.. bila blogwalking terjumpa.. nak tak nak.. kita akan baca juga.. heheh da instinct kan... so bila da terrr baca tertanya2 juga apa maknanya ya...
    hehe tq mila..

    ReplyDelete
  2. Umi Eca.. thanks for ur comment. dah edit dan letak maknanya hihi.. Maknanya sangat2 indah....

    ReplyDelete
  3. tq..semoga kita tergolong dlm golongan yg bersyukur...

    ReplyDelete
  4. amin...indah sekali maknanya...kene hafal ni

    ReplyDelete

Love your comments...